20100611

En regnig sommarlovskväll

Shit vad det regnar!
Körde moped hem från Kvarnö till Silverdalen och det bara öser ner. Även fast jag hade ett gult regnklädsställ på mig så var jag blöt om ben o fötter när jag kom innanför trösklen i lägenheten. O jag tror inte detta är den sista regniga kvällen för den här sommaren, utan det har bara börjat. Men det är ändå skönt med lite regn då kan man läsa en bok eller varför inte skriva några rader på sin blogg?! :)
Jag hade ialla fall en underbar kväll med mina nära o kära där hemma. Vi grillade och lilla Louise hittade på lite roliga lekar som var på hennes sätt :)

Imorgon åker vi in till Västervik med hemvärnet, är lite nervös för hur det kommer gå, men det går säkert bra. Vi ska även sova där ute. I tält :)

Ha en underbar helg allesammans, för det kommer jag ha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar