20100726

Det är kväll och jag är trött.

Försöker ringa Mattias och få tag i honom så jag får prata lite med honom innan jag somnar, men han svarar ju inte. Varken hemma eller på mobilen. Saknar min älskling ganska mycket nu. Men jag håller mig tills jag kommer hem, hoppas jag.

Dessutom vet jag inte när jag kommer hem till småland. Jag tror det lutar åt att jag åker med farmor o farfar ner till västervik o mamma hämtar mig där eller så härmtar mamma mig i sunne. Men jag vet inte. Någon gång kommer jag väl hem. Annars får jag väl ta bussen. I typ 6h, men det fixar sig nog.

Idag vaknade jag 8 o vid 9 stod jag på en stege o målade sista väggen på garaget. Det blir väldigt fint där nu! Sen började vi på en gavel på huset med som oxå är färdigmålad nu :) snabba är vi! Så vid 18 tog jag kväller o vi började göra i ordning lite tacos o jag läste lite bok.

Nu ska jag sätta mig vid boken igen o sen ska jag sova, i morgon blir det mer målande o sen kommer farmor o farfar hit som jag inte har träffat sen alla helgona helgen. Ser fram emot att prata med dem lite oxå!

Men nu; spång march i säng ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar