20100901

Marabou Digistive

Början av denna vecka har varit helt okej.
Jag har börjat inse att skolan faktiskt är rolig. Jag kan bara hitta en lektion som jag är lite smått irriterad på men annars tycker jag att det är roligt att gå till skolan igen. Tänk vilka chanser som vi blir erbjudna varje dag! Vi får gå till skolan o träffa många härliga människor vi känner. Sedan får vi dessutom ta nytta av det andra människor vill lära oss.
Att man egentligen inte har tagit vara på det förut. Det är ganska konstigt.

Idag hade jag mitt samtal med Karim i engelskan. Det gick faktiskt förvånansvärt bra. Jag trodde att jag skulle haka upp mig mer än vad jag gjorde. Det som var så bra det var att Karim tyckte jag var duktig. Och han kunde inte förstå varför jag bara fått G i eng A för att han tyckte jag pratade så flytande. Jag blev glad på något sett och fick en annan syn av honom idag. Det kändes som att engelskan kommer bli roligare :) men vi sår se jag kanske ångrar mig, vilket jag inte hoppas att jag inte gör.
Imorgon har vi biologi till en början o sen en väldigt lång håla pga att vi inte har Kemi. Så då ska jag passa på att göra läxor i lugn o ro. Sen har vi stöd och matte.
Jag ser fram emot i morgon! ( o hoppas jag inte har träningsverk för jag tränade hårt på gymmet i eftermiddag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar