20101022

Äntligen

Nu sitter jag i soffan. Jag är varken nervös eller stressad. Sitter bara o finner ro. En underbar känsla som jag inte har haft på länge o som jag verkligen tycker är värdefull. Inte för att jag har tänkt på att den här stunden betyder så mycket för mig förut, men nu känner jag verkligen att jag behöver få sitta här ett tag!


Jag kan ju berätta lite om min dag som har varit helt OK. Det började med 1h teckenspråk då vi repeterade motsattstecken som dag-natt, tidig-sen mf.
Sedan läste jag lite fysik den efterkommande timmen. Matteprovet som jag har tjatat ett tag om nu flöt på därefter och jag tycke jag klarade mig ganska bra. Hoppas på ett lite starkare G eller kanske VG den här gången!? Jag tycker verkligen att matte är kul, men jag behöver relativt mycket träning innan jag känner mig säker på den. Så jag hoppas på bra betyg ialla fall.
Sen en god kasslergryta till lunch fick vi!

Dagen fölkjde med fysik och naturkunskap. På fysiken pratade vi vidare om ett par uppgifter, sedan gick B igenom kapitlet för att sammanfoga alla formler. På naturkunskapen fick vi reda på lite betyg. Jag fick VG i förra provet vi hade i fredags, vilket jag är nöjd med! Sedan hade jag även fått VG i en inlämningsuppgift som vi fick då vi var hos Karina i Tigerstad. Det var jag oxå nöjd över : )


Sen har mattias o jag varit o handlat, lagat tacos och jag har jobbat lite till med fysiken. 
Nu får jag se vad jag hittar på, antingen skriver jag lite biologi eller så bara slappar jag. 


Imorgon bitti kl 05.00 så åker jag, älsklingen, evelina och emanuel till Ullared för att ha en underbar shoppinghelg tillsammans! Vilket jag ser fram emot till 100% . Så jag hoppas på en bra helg. Men datorn följer inte med så nu blir det inte bloggning på ett tag. Kommer med lite bilder på söndag kväll eller måndag.
HA EN BRA HELG!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar