20101025

Depend

Sitter nu här med nylackade naglar och kollar lite top model!
Dagen flöt på och man har lärt sig ännu lite till matte o lite till teckenspråk idag.
Har nu pluggat lite biologi eftersom vi har prov på torsdag. Det går sisådär, men försöker banka till lite till i hjärnan. Ibland undrar jag hur mycket som får plats där egentligen ?!
Har planerat upp ett litet schema för veckan så jag inte ska glömma göra vissa saker.

Måndag: Plugga biologi, laga mat.
Tisdag: Tvätta, plugga fysik, laga mat, zumba.
Onsdag: Plugga biologi
Torsdag: Slutar 13.40, plugga fysik, o kanske baka bullar?!
Fredag: LOV! Ladda batterierna inför helgen.(Kanske en simtur får plats här?)

För i helgen ska jag på lördagen till kära farmor o farfar o där ska jag utöver dem träffa alla kusinerna m. familjer! Kommer bli härligt, det var ett bra tag sen jag såg alla på en gång, det var nog senast i somras. Sen på lördag kväll är det Halloween fest hos Johan.
På söndagen far jag på "utbildning" med ungdomsledarna. på kvällen blir det nog fest igen, fast hos Alex o Manda i Målilla. Sen väntar bara ett långt skönt lov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar