20101111

Blod

Sitter nu o inväntar mor min som ska komma hit en sväng, har inte sett henne sen förra veckan någon gång.

Kemin känns ytterligare lite säkrare efter ca 3 timmar räknande i skolan. Men jag måste räkna mer känner jag, det är fortfarande svårt! Men hoppas all går vägen imorgon.

Nu efter skolan var jag i centrum o köpte nötter o lite melon som jag ska smaska i mig under pluggandet. Det fantastiska som är just nu är att jag inte har ätit godis  sen i söndags, annars brukar jag äta ett antal närvar när jag kommer hem från skolan, men smaken har inte fallit mig i den här veckan vilket jag tycker är underbart. Vill äta så lite som möjligt inom godisområdet, däremot äter jag ganska mycket frukt, men det är bättre iaf : )

Igår hände en väldigt läskig grej. Jag stod i duschen o schamponerade mitt hår. När jag sedan tog ner händerna för att skölja av mig så tittade jag på min hand. Man såg precis varje artär, ven och kappilär som finns i min hand, det var nästan lilafärgat. Det säg ut som i en film då någon bov har insulerat ett insulin i någons hand och blodet ändrar färg. Hur äckligt som helst var det! Så jag ropade på mattias o han kom inrusande, han pratade om att det kunde vara en blodpropp. Så jag sökte på det, olika symptom mm. men det stod att man skulle få väldigt ont, vilket jag inte fick. Så jag vet inte, det är inte synligt nu längre iaf.  Om det händer igen så kollar jag upp det.

Nu kom mamma : )
Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar