20101113

Lärorikt

Nu är det helg, vilket behövs till 100%.
Idag har det inte hänt så mycket än så länge, jag vaknade 10.40 o sen bar det av till centrum för att titta efter lite presenter. Hittade farsdag present till Gösta o en liten paket till lilla Josefin. Nu är det så att jag inte har berättat vem Josefin är någon gång, o det ska jag nu.
Josefin är en liten 5-årig tjej som är hörselskadad, hon hör lite sämre än vad jag gör. Hon bor här i Hultsfred och hon ska jag bli barnvakt till. Så imorgon ska jag till henne o hälsa på för andra gången. Det är även så att det är hennes födelsedag då så därför köpte jag paket till henne. Det roliga med henne är att hon redan kan teckenspråk, för att vara så liten. Så jag får börja lära mig lite flera barntecken som docka, nalle, boll och gunga. Det kommer bli jätte skoj att lära känna henne! Så jag ser fram emot morgondagen!
Imorgon ska jag o mamma även gå till mormor och sedan ska jag ta med mamma till zumban för första gången, hoppas hon kommer tycka det är kul! ; )
Idag ska jag sitta ganska mycket med dataläxan tror jag, jag behöver det för att klara provet vi har på tisdag.
Så det ska jag övergå till nu. Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar