20101107

Svett

Idag har det varit en hålligång-dag, o den är inte slut än! : D

Imorse gjorde jag klart engleskan, guud så skönt att den är färdig nu så jag kan ägna mig fokus på kemin. Sen åt jag frukost, började med maten o när mattias vaknade åt vi lunch : )
Sen gick jag o mattias tillsammans med eve skoljoggen-rundan (4.3 km). Sen var det ett svettigt zumbapass som väntade för eves o min del. Där träffade vi även på becca o mammas bästa väninnor.
Sen gick jag o bastade, grymt skönt! O nu sitter jag här o väntar på att käre svärfar ska dyka upp så vi kan övningsköra med bilen : ) det var ett tag sen nu, nästan för länge sen!!

Ikväll blir det Kinan för min o Mattias del eftersom vi firar att vi har varit förlovade i tre månader : ) mysigt!
Så ha en bra eftermiddag/kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar