20110117

Uppgivelse

Dagen har förövrigt varit bra.

Engelska, Matte, brandalarm, lunch, teckenspråk, gym, promenad och ett jäkla svårt dataprov.

I engelskan fick vi reda på att vi skulle läsa den engelska versionen av Slumdog Millionare, inte så populärt för min del. Matte lektionen var värdefull, och mitt uppe i det hela så gick brandalarmet, typiskt, så tänkte även vår kära Hasse som hade en go kommentar "Kul.....men ta på er jackorna så ni slipper frysa o gå ut till parkeringen   så ska jag låsa, så kommer jag sen". Väl ute på parkeringen hade han med sig ett nationellt prov som han slummade igenom och diskuterade lite uppgifter...som sagt så är mattelektionerna värdefull tid. :)

Sen lunch, det var mos o korv, men enligt Davy så var det "tapetklister och flerfärgad korv". Teckenspråket var kort, men lärorik. Sen bar det av till gymmet och mattias o jag körde 110 situps var. Lite bänkpress, träning av biceps, bröst och mage hanns oxå med :)
Sen en sväng till centrum och sibylla o hem. Idag kom jag alltså hem 17.45, lite konstigt för dagen bara flög förbi.
Sen kom Eve och vi gick en promenad på en timma, till lejonbacken var vi o vände, kul att se den för en gångs skull! Sen var det ju även fullmåne ikväll som jag tolkade positivt och Eve negativt.

O nu sitter jag här med det förbannade dataprovet...som ska vara färdigt imorgon kl 11.00 = jag kommer inte bli klar. O jag har gett upp, orkar inte med provet, lägger krutet på Naturkunskaps provet istället som äger rum imorgon vid 11.10 :) Det är jag mer säker på.

Men nu ska jag duscha sen läsa Slumdog Millionare, kul? Kan inte tänka mig det.

J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar