20110202

Filur

Nu har jag nästan pluggat färdigt.
Har lyckats göra teckenspråket med och skickat in det. Superbra!
Ska kanske kolla på några uppgifter till på fysiken, men sen behöver jag nog lite sömn.

Kollade på "Vad blir det för mat?" förut och han är bara för rolig den där Moberg! Han  skulle lägga in strömming som han stekt i lag. O då la han i det och varvade med rödlök och morötter. Sedan när den var full skulle han försluta den med plastfolie och sätta en hårsnodd runt burken som burken här till höger (fast där är det ett "rep" och duk) o när han hade satt dit det så var han tvungen att piffa till det lite. O då fick han värsta rycket o "flaxade" med händerna framför den där burken o grejade, o då föll jag i gapskratt för det såg så himla kul ut! Har försökt hitta klippet på internet, men fann det inte. Men kul var det! :)

Ne men nu ska jag åter in i fysiken ett tag, sen är det armhävningar och situps som gäller igen!

J

2 kommentarer:

  1. Glöm inte benen och ryggen :)

    SvaraRadera
  2. Nejdå! De fixar jag på gymmet på måndagar, o även zumban på tisdagar :)

    SvaraRadera