20110218

Resfeber

Har packat färdigt allt, har varit på Willy's, har diskat, har tvättat, har lämnat plast och papp i återvinningen, har städat kattens toa och sitter nu och umgås en stund med Mattias. VI smakar på den nya Marabou Mango, som är ganska god, men det blev lite för sött med mango i tyckte jag. Men då sa Mattias "Men mango är ju sött Jenny!" så det var bara att acceptera. Chokladen var god ialla fall. Om man bortser från de söta mangobitarna. :)



Imorgon kl 08.30 kommer Ida o hennes familj och plockar upp mig här utanför för att sedan fara bort till kyrkan där vi ska kliva på bussen som tar oss upp till Stockholm för Konfirmandlägret i Storstaden 2011.
Det kommer nog bli riktigt kul, det känner jag på mig. Och jag antar att jag kommer bli bemött av 20 förväntansfulla och glada konfirmander i morgon bitti som bara vill slänga sig in i bussen och åka iväg.
Jag kommer ha datorn med mig så jag kommer troligtvis att uppdatera regelbundet. Om jag inte är för trött, för det blir fem långa dagar som kommer spenderas i huvudstaden :)

Det som är mest förväntande för mig är att när jag kommer hem kl 20.00 på Onsdag så är det inte många timmar kvar tills jag fyller 18 år!! Kommer älska torsdagen som firas med alla nära och kära under en helkväll av skoj och skratt och även god mat :)

Hoppas nu alla ni kommer ha det bra här hemma också och ha ett riktigt gott lov :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar