20110221

Trettondagsafton

Sitter nu på vandrarhemmet och väntar på att vi ska dra iväg in till Stockholms mer centrala delar för att besöka Synagogan. Efter det blir det lite lunch på Moskén och en tripp till fotografiska museet. Kvällen bjuder på en god middag och en kvällstur som anordnas av mina andra kollegor :)
Hoppas det blir en spännande dag!

Igår åkte vi tunnelbana till Naturhistoriska Museet. Det var riktigt kul där, skulle kunna gått där flera timmar till även fast vi ändå var där i ca. 5 timmar, men det var inte tillräckligt för mig. Men jag får åka dit en gång till senare. Sen åt vi middag på MAX och begav oss vidare till Statsteatern där "Trettondagsafton" spelades upp. En riktigt bra teater! Lite svår att förstå i början, men när man väl kom in i språket och händelserna så gick det utmärkt! Var helt slut på kvällen när jag kom hem då jag somnade bums.

Men nu ska jag bege mig ner till entrén där vi ska träffas för att spatsera vidare mot dagens äventyr! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar