20110321

Blåbär

Sitter nu i soffan och jäser lite. Har precis smällt i mig pommes o kyckling med sallad och dessutom en bit blåbärspaj so  jag så flitigt smorde ihop för en stund sen. Men ack så gott det är, man vill bara äta mer och mer.

Matten börjar bli lite enklare nu, fick en del hjälp av Hans som var behövlig. Han sade även att provet på torsdag kommer innehålla ca 6 frågor och det är både negativt och positivt för min del. Jag tycker om när det är många uppgifter, men det får inte vara fler än 25 för det gör mig bara stressad. Dock är det bra med många uppgifter ibland för då kan man samla in mer poäng känns det som. Men nu när Hans sade att det bara var 6 uppgifter så blir jag mer nervös eftersom då känns det som det kommer vara 6 svåra uppgifter och det brukar bli ganska tidskrävande och jobbigt. Men vi får hoppas att det går väl på torsdag!

Men för att det ska gå väl måste jag plugga lite till och det ska jag göra nu, fast jag ska nog hämta lite blåbärspaj till först : ) Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar