20110324

Trigonometri

Sitter i skolan och klockan är tidigt för att redan vara här. Men jag följde med Mattias in för han började kl 8. Idag är det matteprov, om tre kvart. Jag har inte tänkt att plugga mer för provet, men man kanske skulle kunna göra någon mer uppgift på derivatan, för det är den som är svårast.

I eftermiddag händer det inte så mycket, jag ska väl diska och laga mat. Sen blir det till att sätta igång med att plugga fysik istället för på fredag nästa vecka har jag fysikprov. Det jag tycker om med detta är att det inte ligger två prov på samma vecka. Det ger mig mer tid till att plugga :) Dock ska vi ju till Linköping Mån-Ons på Quinteck då jag inte hinner plugga, men det får gå ändå : )

Men nu ska jag ta och derivera några tal och sen ska jag köpa frukost : )
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar