20110411

Break

Har nu en liten rast i skolan, så tänkte att jag kunde skriva några ord här.

Igår på morgonen var jag ute och sprang i det vackra vårvädret, kl 09.10 begav jag mig med mina jogging kläder ut i samhället för en springtur. och jag känner idag att det resulterade till något bra, för jag har träningsvärk. Haha. Men det är bara skönt : )
Sen åkte jag o jobbade i tre timmar och på kvällen så grillade mattias och jag hos Micke och Emma, riktigt gott var det!
Idag så kommer mamma på besök en stund och så ska jag plugga biologi, det behövs verkligen! Har även mitt omprov i fysik att se fram emot med så det får jag nog plugga lite till imorgon eller på onsdag. Vi får se hur det lider. Men nu har jag snart mattelektion, så back to reality!
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar