20110412

Monogami

Jordekorren läser jag om i Biologin och om
dess samselektion
Har pluggat hela eftermiddagen med biologi och fysik. Från 17-20 men nu är jag minsann klar med biologin och känner att jag kommer lyckas med provet på torsdag. Imorgon har vi en liten biologilektion också så den kommer inte heller sitta fel för lite till repetition. Fysiken tycker jag att jag kan, men proven är ju svårare än vad uppgifterna i boken är tyvärr så det kanske är där luret ligger. Men jag ska plugga lite mer fysik för att förstå allt bättre. Nu blev det bara massa läxsnack, det kan inte vara roligt att läsa.


Så nu åter till vad jag gjort idag.
Jag hade körlektion kl 8 så jag for in till v-by och lektionen gick faktiskt ganska bra. Men däremot går inte repetitionerna på datorn så bra. Men nästa vecka ska jag in tre gånger till vimmerby för att ha stadskörning, avsökningslektion och halkbarnan. Så det blir tuffa tider framöver. Vill försöka övningsköra till helgen lite med : )

Idag var jag även på en framtidsdag i vimmerby med samhällarna och miljökunskapsgruppen. Det var ganska bra tyckte jag ändå. Men vissa saker va lite tråkiga att lyssna på, det var många föreläsningar. Men en helt okej dag har jag haft i alla fall : ) Så nu ska jag packa allt jag ska ha med till skolan imorgon och sen ska jag ta det lilla lugna till klockan blir halv elva då det är läggdags!
Ha en bra dag imorgon : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar