20110408

OnePiece

Ååå, härliga fredag, äntligen är du här : )

Även fast min helg inte kommer bli så avkopplande så är helgen ändå en höjdpunkt i veckan! Min helg kommer bestå av jobb i Lönneberga hela dagen imorgon och halva dagen i Hultsfred på söndag. Men ikväll är jag ledig och när jag kommer hem ska jag bege mig ut i skogen för en härlig springtur! Behöver skingra tankarna lite från dagens händelser och försöka ladda mig för imorgon. Imorgon ska jag alltså till Lönneberga och där ska vi ha en kontraktkonfirmandsdag som det så fint heter. Då kommer konfirmander från hela kontraktet och besöker oss. Så jag ska vara i Lönneberga från 8.00-20.00. En heldag som sagt :) Men det kommer nog bli jättekul!

Igår var Mattias och jag hos Micke och Emma och vi åt tacos och spelade kort, en riktigt trevlig kväll som alla andra kvällar vi spenderar hos dem! Maten smakade riktigt bra med : )

Nu ska jag snart gå ner till centrum för att hämta ut min OnePiece dräkt som kom hem igår!!! Jag är förväntansfull över att få ta en verkligare titt på den och bära den ikväll efter jag duchat. MYS! Vill tacka Tage & Britta, Mattias och Gösta med fam. för den härliga dräkten!
Så ha en bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar