20110418

Vindar


Älska dagen!
Gud vilken stekande sol vi har, dessutom har vindarna vänt och blåser ganska varmt nu istället för den kalla kylan vi fick blåsta i ansiktet förra veckan.
Min dag har varit lärorik och inspirerande! Jag har varit i Linköping och kört stadskörning och det gick riktigt bra, jag är jättenöjd med min insatts idag. Jag tror även min körlärare hade en bra dag för det var många duktiga elever som var med in, dock var jag den enda tjejen. Men det gjorde inte särskilt mycket.

Så nu i eftermiddag tvättar vi och jag ska sätta mig någon timme och läsa lite Matte Diskret pga mitt prov imorgon. Imorgon har jag även en ny körlektion och den kommer nog också gå bra : )


Nu är det inte många dagar kvar! : )
Så ha en bra eftermiddag i det fina vädret

 Jag är riktigt nyfiken
och tycker det ska bli underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar