20110623

Midsommar

Bara så ni vet så lever jag och fullnjuter av mitt sommarlov hemma på gården!
Imorgon är det midsommarafton och det firas med härliga familjemedlemmar hemma. Hoppas det blir en trevlig kväll med skratt och prat.

Ikväll är vi en sväng hos Micke och Emma och vi har proppat i oss en god middag och spelat spel, men snart åker vi hem till Gallö igen och sover ruset av oss till imorgon.
På tisdag börjar vi med vårt sommarjobb hos Teresia och Hans vilket kommer bli ganska skönt. Jag behöver något att bli sysselsatt med , förutom att gå hemma och pyssla med min bil och glo på teve som denna vecka mest bestått av. Men jag har även plockat smultron och städat mammas kylskåp : )

Men ha en fortsatt bra sommar så kikar jag nog snart in igen och skriver några rader.

Stor Kram från Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar