20100613


Har nu för någon timme sedan kommit hem från en relativt ansträngande helg tillsammans med mina ungdomskamrater i hemvärnet. Vi hade det väldigt roligt och det var kul att träffa Västerviks ungdomarna och lära känna dem. Men i morse sov vi 4h och 45 min. mellan 05.45-10.30. Så nu är jag väldigt trött. Annars gick vi mellan 7-10 km med full packning dvs ca 20 kg. Lite ansträngande, men det var bara att bita ihop.
Så nu ska jag snart bege mig till sängen och sova länge. För i morgon ska jag åka till Växjö med kören o vi ska sjunga hos en sång pedagog och shoppa.
Men jag har inget att shoppa!! Men jag tror jag ska köpa några nya linnen o tröjor, eller ett par nya jeans. Vet inte riktigt. Men får se hur det blir.
O om dagen ska bli bra så måste jag sova och det ska jag göra nu. Godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar