20100614

Home, sweet home!

Hemma nu igen efter en heldag med kören i Växjö. Vi har haft det riktigt gutt förutom att morgonen började väldigt stressigt. O eftermiddagen tog kol på mig.
1. Försov mig då jag skulle vaknat 0700 istället för 0800 då jag vaknade.
2. Ringer Ann-Marie o frågar om jag hinner för jag ska vara i Hultsfred 0815. O det gör jag säger hon.
3. Gör i ordning mig på 6 min, hämtar moppen och sticker iväg till Hultan.
4. Dagen flyter på, en riktigt härlig dag i Växjö! Rolig körövning tsm med Birgitta!
5. Tillbaka till Hultsfred, ska ta moppen hem, men kommer bara 20 meter då en lägger av.
6. Antar att det är bensinstopp så jag knallar bort till närmsta bensinmack.
7. Tankar och fyller på olja, men den startar ändå inte. Ringer på min snälla svärfar Gösta.
8. Han kommer o hjälper mig o den går till slut igång efter allt om o men.
9. Jag åker iväg hemåt o den stannar inte mer.
10. Äntligen hemma där jag bemöts av min älskade pojkvän med hans farföräldrar. Slutet av dagen är räddad!

Förresten sov jag 12,5h i natt! :O DET VAR GUTT!
O nu ska jag äta lite o sen bär det av till sängen igen
Det känns som jag bara sover, fast det gör jag ju inte.

Btw, imorgon är det min första arbetsdag på Café Kalvkätte :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar