20100618

Helkväll hos Johan

Nu befinner jag mig hos Johan o har en härlig kväll tillsammans med honom M och Johnny. Härligt att träffas igen alla fyra :)
Vi var ute och gick förut och på något vis så lyckades jag få ett myggbett på läppen, väldigt lustigt tycker jag, för jag kände ingenting. Men nu känns det som en liten fläskläpp. Vi stötte även på en liten ensam igelkott som satt på vägen, söt var den, fast den stack M i handen 2gånger.
Imorgon händer en hel del. Först ska jag gå o jobba på caféet. Sen åker jag hem med en buss. Hemma duschar jag och gör mig i ordning för en helkväll med mina härliga kollegor hos prellen själv. Ska bli kul att få träffa lilla Eljerus också :) Så tar bussen tillbaka in till Hultsfred igen. När jag kommer hem i morgon är jag nog lika trött som jag är nu, för klockan är en hel del.
Ska nog sova snart med, Natti på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar