20100823


Idag vaknade vi 11.05 då vi hade satt vår tvätt tid kl 11.00. Så med lite panik sprang vi ner till tvättstugan med all vår tvätt. Men det gick bra :)

Ikväll cyklade vi ner till hagadal där vi skulle möta Eve :) Eve o jag simmade 1500m hon på 40 min o jag på 45 min. ;) då mattias gymmade.
Jag kände att det var otroligt skönt att simma! Det kändes som man återfått en kraft som man inte haft länge och som man verkligen behövde o mådde bra av!
Ingen tvekan om att jag ska simma minst en gång i veckan nu! :) Jag har även anmält mig till zumban den 12 sept! Det kommer bli roligt o spännande att prova på att dansa det! O jag anar att det kommer bli ganska jobbigt oxå. Men vääldigt kul!

Snart börjar skolan igen, o jag tycker det ska bli skönt att komma tillbaka. Jag känner mig utvilad för en ny termin med massor med svåra fysikprov, engelskaglosor och matteuppgifter. Det ska även bli kul att träffa alla igen. Det var ett tag sen. Synd bara att vissa har bytt linje och flyttat men jag hoppas för deras bästa att de får det bra med!
På onsdag kl 09.00 ska vi samlas i samlingssalen för ett traditionellt upprop och sedan bär det av till klassförståndartiden med Hans o nu då Salim istället för Lovisa. :/ det gillas inte men hoppas allt blir bra ändå :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar