20100822

Skiftande väder

Idag är en sån dag då man inte har speciellt mycket att göra, vädret vill inte hålla sig och man känner sig lagom trött o hängig. Men som tur är jag hundvakt åt stella så jag måste ta mig ut o promenera i regn o rusk om så vädret vill eller sol och massa vattenpölar :)

Sen har jag suttit o glott i fysikboken lite grann. Men det går sisådär. Jag har klarat mig igenom fem frågor i dag iaf och jag känner mig duktig :) Ska dra några till ikväll.

Idag serverades ärtsoppa till lunch här på snickaregatan o det var inte alls fel. Senare blir det att göra en stor sallad med goda grönsaker och en kantarellmacka (med kantareller som mattias så flitigt hittade i skogen när vi var på stellas senaste promenad). Det ska bli mums det med. Men nu vill jag nog ut o cykla för solen lyser stålande :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar