20100811

Tiden går fort och nu var det väldigt länge sedan jag skrev, men det är för att jag helt enkelt har haft fullt upp. Så här kommer en liten sammanfattning om vad jag gjort

3 aug
Idag åkte jag o familjen till skåne, vi kom fram vid ca 7 tiden och då var det grillat på gång! Mums mums, en härlig kväll med de alla där nere!

4 aug
Min härliga svärfar Gösta fyllde 51 år så jag ringde honom o gratulerade per telefon. Hela soliga dagen spenderades på stranden med min älskade.

5 aug
Idag var vi på stranden också ett tag, sen bar det av till kivik och gå på musteriet och köpa lite dricka, sen var vi vid hamnen och köpte räkor som vi skulle ha till kvällens räkfrossa! En härlig sista kväll spenderades med gänget.

6 aug
Mattias farmor och farfars guldbröllops dag var idag och vi åkte hem från skåne för att fira den med dem. Vid fyra tiden var vi där och å smörgåstårta med dem :)

7 aug
Idag var det en väldigt speciell dag för många. Det var nämligen min och mattias förlovningsdag :) och den dagen ägnade vi åt att glädja med många andra, vi hade nämligen en överraskningsfest för tage och britta på deras guldbröllops dag. Vi hade en stor fest då vi bjudit många av deras släkt och vänner och dagen blev mer än lyckat! En otroligt härlig dag med mycket skratt och tårar!

8 aug
Idag åkte vi till vår nya lägenhet i Hultsfred och började packa upp våra saker. Vi åt sedan mat med mamma :)

9 aug
Idag flyttade vi till lägenheten i hultsfred. På kvällen gick jag o Mattias till willys o handlade, det gick åt lite mat den här gången. Det känns skönt att det bara är vi två igen! Vi två och kissen!
10 aug
Idag tvättade jag massor med tvätt o sen packade jag upp en hel del med :) på kvällen bakade jag toskarutor o sen hade jag o älskling filmkväll :)

11 aug
Idag var vi hos teresia och hans o städade i deras får och hönshus, de var väldigt dammigt och så men det blev fint till slut :) sen när vi var färdiga gosade vi lite med matteus innan vi åkte hem. Nu ska jag snart sova för imorgon blir det att åka iväg till vimmerby o audionomen :)

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar