20100923

Halo Reach, ett stort tidsfördriv

Hej Hopp!

Ieftermiddag har mattias o jag fått massa besök, helt utan förvarning, de bara knackade på dörren o klev in...O sånt gillar jag! Först var det Tage som kom för att se om vi levde , typ :) var glad att se honom, jag har inte sett honom på ett tag.
Sen kom Johan, o han är kvar än, han o mattias spelar nya Halo Reach.
Marcus kom oxå förbi en sväng.
Sen sist men inte minst kom mamma o johan för att låna internet, de fick kaffe o kladdkakemuffins.

Matteprovet gick som det gick idag. Jag var lite osäker men jag hoppas på det bästa.
Sen var vi ute på naturkunskapen(då vi egentligen skulle ha kemi) o grävde i barr o lövskog för att prata om de olika lagren i jorden o om dess surhet. Vi  pratade även lite om dammen.
Nu ska jag ta mig an disken sen bär det av till sängen!
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar