20100912

Helg mys

Hej Hopp

Lördagen spenderades i Vena med hela ungdomsledar gänget. Vi gick i genom de typiska ledargrjerna och annat, till sist var det bara vi fyra "skitgamla ledare" kvar o det var då det var som mysigast! Vi gick igenom viktiga saker som var skönt att få höra. En underbar lördag förövrigt! Kl 18.20 var jag hemma o kramade om min älskling. Sedan gjorde jag klart naturkunskapen o det gick finfint så nu är den färdig.

Söndagen vaknade man ca tio o satte igång med fysikprovet, o gjorde resten av alla uppgifter. Så nu är det oxå klappat o klart. SKÖNT! Men nu har jag svenskan kvar o jag vet inte hur jag ska göra med den, jag har ingen idé om vad den lilla figuren i allegorin kan vara. Men jag har två dagar på mig. Vid 14 befann jag mig i hagadal för att upptäcka hur ett zumbapass kunde se ut.
Det var otroligt rolig träning så nu ska jag spendera ett träningskort så jag kan zumba hur mycket jag vill! :) efter det kom mamma på lite kaffe o vi pratades vid. Har inte träffat henne på två veckor så det var skönt att se henne igen.
kl 17.30 åkte mattias och jag till Gårdveda o hade myskväll med mattias farm
or o farfar. Det är härligt att utbyta lite tankar o skratt med äldre människor. Det är något som jag älskar!

Imorgon är det debatt o första Teckenspråks lektionen. Det ska bli kul o spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar