20100913

Stress...inget som lockar!

Nu har jag gjort färdigt svenska läxan, det var att analysera en allegori. Vilket är ganska intressant, dock har vi gjort det några gånger nu så det börjar bli lite tråkigt. Men skönt att ha den klar! Dock har jag inte gjort färdigt datakunskapen, men jag orkar inte med den så jag struntar i den så får salim säga vad han vill. Jag har i alla fall gjort vad jag har kunnat! Allt blev stressigt nu i början av veckan eftersom det var så mycket som skulle in. Har till och med märkt att jag har börjat fälla mer hår :/ inte kul!

Idag hade vi vår första Teckenspråks lektion. Det var annorlunda men helt ok. Vi ska ha teckenspråk på distans, vilket menas att vi ska sitta två timmar i veckan och få undervisning via tokbox som är ett videochattcenter på internet som vi ska använda oss av. Men jag tror det kommer bli kul :)

Imorgon ska jag zumba igen. Det var otroligt kul, en dans som kan dansas av alla olika åldrar och som är hur kul som helst! Något man verkligen måste prova på någon gång. Jag ska dra med mamma någon söndag, hoppas hon kommer gilla det ;)

Snart kommer svärfar gösta på fika så nu ska jag göra lite kaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar