20100929

33 underbara månader tillsammans med en helt underbar människa!

Idag har det hänt en del.
Biologi och svenska till tolv, sen skoljoggen!!
Det var kul att springa detta år, för i år var jag mer taggad än vad jag har varit de andra åren! Jag kom in på ungefär 27 min tror jag, men är inte säker hörde bara att Eve sade det till mig men vi var inte så säkra på det. Men kul var det i alla fall : )

Sen var det dusch, mat och tvätt för min o mattias del. Sen for jag till kören o sjöng lite grann.
Efter det var vi o handlade på Willys då vi mötte Becca o sen Johnny. O eftersom det är vår månadsdag idag, dvs 33 månader (2 år och 9 månader) så tyckte vi att vi förtjänade en Ben and Jerry glass : ) så det blev det + lite mjölk och isbergsallad, hehe.

Nu segar jag framför datan, då jag kanske borde ägna min lilla tid åt att jobba lite med datakunskapen istället. Men men jag har en dag imorgon oxå : ) så nu ska jag surfa lite till.

P.S vi har nytt bredband nu, som funkar huuur bra som helst : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar