20100905

Kvällen igår var överraskande och rolig.
Vi blev bjudna på god grillad flintastek med sallad och vitt bröd. Mumsens!
Sen bjöd kvällen på resten o det slutade med att vi åkte hem halv elva för att vissa saker gick snett. MEN jag hade otroligt roligt och det var kul att träffa Samuel igen.

Idag var mattias mamma och hans lillebror här.
Vi åt fläskfile med potatis, sås o kokade grönsaker. Sedan gav vi oss ut i "skogen" utanför vår fastighet för att plocka kantareller. Vi fick ihop till en liter! Det ska vi äta på macka ikväll.
När vi kom in åt vi hallonpaj med marzansås vilket var väldigt gott.
Sedan gick vi ut lite till o sedan var kl 16 å då skulle de åka hem.

Jag blev sedan väldigt sugen på att träna så jag drog på mig jogging kläderna och sprang ut. Men nu i efterhand insåg jag att det var en dum ide..för jag är förkyld. Men nu ska jag vila till onsdag då vi har idrott o jag ska vara med på den!

Så helgen har egentligen bestått av mat och umgänge. Vilket jag älskar!
Nu lite mer intenet o sen fysikprov!
Kanske en film ikväll med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar