20100907

" När jag tittar på någon gammal blir jag varm i hela kroppen" Louise 8 år


Mattias o jag stack till sibylla idag för att käka, ingen av oss hade en speciellt stor lust med att laga mat. Älskar verkligen sibylla, men man kan inte äta där för ofta för då växer magen! :) hehe.

Nu ska jag ta mig an disken på diskbänken, den hade visst växt såg jag.
Sen kom jag på att det är IDOL ikväll. Det är alltid kul att kolla de första gångerna på alla amatörer som ska sjunga. Så kl 20 är det bänkat framför teven!

Jag insåg precis nu att jag glömt fysik provet i skolan, men hoppas jag hinner med frågorna nästkommande dagar.
På fredag till lördag så är det upptakt för alla ungdomsledare i Vena sockenstuga. Kommer bli mysigt att träffa alla igen! Så får vi se vad som hittas på där ;)

Men nu disk, dusch och IDOL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar