20101010

10-10-10

Hej hopp! Idag är det datum 10-10-10.

Nu är jag helt klar med engelskan oxå! Känns skönt.
Igår var vi hos Teresia o Hans. Vi bar ris satte stolpar och märlade dit lite nät. Vi kom hem typ kl sex igår kväll. Sen var det bara teven som gällde, vi var lite hund vakt oxå så jag tog en promenad i samhället med Stella. Varma smörgåsar blev det oxå, MUMS!

Idag ska jag sitta lite mer med läxorna. Men insåg att jag inte har så mycket kvar att göra. Jag har Kemin och Naturkunskapen kvar. Kemin behöver inte vara färdig förrän på torsdag och på fredag har vi prov i naturkunskap så det är det jag ska öva på.
Nu känns det bara så bra!
Biologin skickade jag in för några minuter sen. Jag är nöjd med det arbetet.

Så nu ska jag proppa i mig lite frukost o försöka få liv i min underbara pojkvän som ligger o sover i sängen fortfarande. Eller så väntar jag lite till.... : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar