20101010

Inception

Ikväll var jag på bion Inception.


Det var en otroligt bra film, men man kan verkligen inte förklara innehållet i filmen.
Det enda jag kan säga om den, är att det var en dröm.
Ni som sett den eller ska se den kommer att förstå, ni andra kommer inte förstå varför jag beskriver den med det ordet. Men jag råder er att verkligen se den!! Det är en såndär "tänkar film" som Ida beskrev den. Man fastnar rejält när man tittar på den, och den var då inte lätt att somna ifrån! Även fast man är trött. Otroligt bra i alla fall. ger den 9 av 10 i skalan.

Imorgon är det engelska, matte och teckenspråk <3
Slutar tre och sen bär det av till gymmet med älskling.

Men nu borstar jag tänderna o lägger mig o läser ett tag för att sedan somna in under boken : ) like usual


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar