20101014

Är uppe i varv och kan inte komma ner förrän allt är fixat!

Har inte bloggat på ett tag, men det är bara så mycket just nu.
Tog reda på att jag ska viss kunna vissa berättelser i bibeln till på söndag då vi sparkar in de nya konfirmanderna. Men jag kan inte hitta dem på google riktigt o jag orkar inte söka i bibeln. Så får se hur det går med det. Känner att denna helg inte kommer bli avslappnad.
Tänk om man får hjärtattack pga att man är för stressad!? Vem skyller man på då? Skolan? Eller sig själv?
Ja jag vet inte, men jag har inte ens tid att sitta här för jag behöver en god natts sömn nu för att orka dagen i morgon då det ingår naturkunskapsprov sista timmen.
Sen blir det hem o städa för Evelina o Emanuel kommer o har fredagsmys med oss. Lördagen tillbringas en timme hos mormor och möjligtvis läsa lite bibel då. Hoppas den blir någorlunda lugn så jag kan ladda för söndagen. O hela nästa vecka, för att inte prata om vad som händer då. Men det tar jag en annan gång för nu måste jag duscha

Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar