20101003

Ett familjenöje

Har nu kommit hem från gården. Hade en underbar helg där med mamma o Patrik!

Igår var vi på Målilla marken o sen ett kaffebesök hos Britta och Tage. Sen for vi hem o mamma o jag gjorde typ 100 köttbullar eller något som vi sedan skulle äta på kvällen.
Så på kvällen åkte vi till Kvarnö där vi hade kräftskiva med hela familjen. Det var mumsens det!
Så kvällen flöt på och kl 02.50 låg jag o sov hemma i Gallö med Stella och mamma bredvid mig.

Idag har vi varit duktiga, jag har skurat tre presseningar och bärt in lite ved, med familjen som hjälp : ) Är fullständigt nöjd med dagen och vill gärna åka hem nästa helg oxå för att göra lite nytta, men vi får se vad som hinns med. Nu blir det dusch och sova för min del.
Men vill bara övertyga er om att denna helgen har varit toppen!
Ha en bra start på veckan nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar