20101019

Give me space to be free!

Sitter med datakunskapen som vi har på oss att göra till och med kl 24 ikväll.
Men allting bara bråkar för mig. Det blir massa ERROR och jag måste börja om från början hela tiden. Det är inte kul för jag har typ gjort provet nu 5 gånger, men när jag nästan är färdig så kraschar det igen och jag får börja om. Om Salim klagar på mig så ska jag be honom reda ut detta. För så kan man ju inte ha det precis.

Så nu är jag trött, jag har suttit med datorn från 15 till och med nu då kl är 20.30. (förutom att jag har ätit oxå).
Fick skippa Zumban idag för att jag inte skulle bli allt för stressad. Typiskt. Ville verkligen dansa av mig lite eftersom jag inte hinner träna imorgon heller.
Imorgon föresten ska jag till Linköping med klassen då vi ska lyssna på massa olika föreläsningar på universitetet. Vi har varit där en gång i ettan oxå. O det blir en mysig liten dag kan jag tro. Jag har köpt räksallad till lunch som jag ska ha med mig, vi sitter nog inne i skolan o äter i år istället för att gå till matsalen eller McDonalds. Utan vi ( jag, sofia och madde) tänkte ta det lugna före det stressiga o slappa lite i det fina universitetet. O sen har jag med lite kex oxå att gotta på oxå förstås ; )

Men nu ska jag tillbaka till läxorna.
Ikväll ska jag se Bartenderskolan oxå tror jag ; ) sist var det ganska kul ialla fall. Så jag hoppas på en bra avslutning på kvällen!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar