20101020

Reflection

Linköping i dag med naturarna.
Blev en lyckad dag med både bra och dåliga föreläsningar, en åskådning av universitetets kör och även deras storband "LiTHe Blås" Gillar namnet, och även deras coola föreställning med mycket dans och blås.
Sen var det lite andra kuligheter som att jag KLAPPADE EN ORM! Känner mig sjukt stolt över det! Har aldrig vågat mig på att ens gå nära, men nu tog jag modet från hjärtat och gick fram o klappade den. Konstig men ändå härlig känsla det där....I alla fall är jag sjukt stolt : )
En härlig och upplevelserik dag!

Ikväll var jag oxå på ungdomsmässa och sjöng tre låtar. "Reflection", "Halleluja" och "Shout to the lord" Mysig mässa med alla härliga ungdomar!

Nu har jag kollat färdigt på bonde och ska bege mig in i naturkunskapens värld där jag ska forska om Kvicksilver och dess egenskaper och användningsområden.
På fredag ska jag lämna in och även redovisa det arbetet. Så det behövs göras, för jag har även matteprov då.
Så tack för dagen alla naturare!

P.S. Längtar till helgen och gekås!

1 kommentar:

  1. Hoppas du känner du mindre stressad efter imorn med sditt matteprov tänkte jag .. det blir lätt för mycket nu i skolan men det kompenseras ju såklart med lite roligare aktiviteter på helgen=) slappna av! :)

    SvaraRadera