20101029

Sådär mysigt trött

Ligger nu i soffan o softar! (observera att jag inte sitter i soffan o pluggar inför prov den här gången!)
För nu har jag höstlov!!
Det här lovet känns inte som de andra loven jag har upplevt. Detta lov, kom lite plötsligt för min del, det var inget jag total längtade över, eller planerade in massa goja på, utan detta lov kom när jag som bäst behövde det! Dvs nu. O det tycker jag känns toppen!
Dock kommer denna helg vara fullproppad med aktiviteter, men det är inga påfrestande saker som ska ske. Imorgon far jag o familjen till min farmor o farfar för att fira farmor som fyller år. Då kommer vi träffa alla mina 4 kusiner med deras familjer vilket kommer bli jätteroligt eftersom vi inte ses tillsammans så ofta. På kvällen sak jag o mattias till Johan som har halloween fest!

På söndag är det utbildning i Vena som gäller, från 9.30 till 15.00 ska jag diskutera, kepa o knåpa med de andra ungdomsledarna över hur man sammanfogar en grupp, leder lekar och massa annat som man kan behöva veta. Där på kvällen blir det fest igen, fast hos amanda o alexandra i målilla, vilket jag ser fram emot, då det även ingår utklädnad. : )

Så detta är min trevliga, spännande och festfyllda helg, vilken jag tror blir toppen! Hoppas ni oxå får en super helg som ni sent glömmer!
Men nu ska jag dra mig till sängen o ladda batterierna!

P.S. Mattias o jag firar 34 månader idag (2 år o 10 månader)! Härligt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar