20101031

Värme

Hade en superdag igår!
På morgonen for vi till v-vik för att träffa familjen.
Det blev en bra dag med mycket skratt, mat och glädje. Även en och en annan tår från lilla Thea då hon slog sig. Men annars kan jag inte mer än att bara tacka för en underbar dag.
Det roliga är att vi ses snart igen då Jonas fyller 40år i början på december! Då alla åker upp till sköna Värmland och firar. Härligt!
På kvällen bar det av till Johan o hans underbara familj, där var det typ 30 personer i deras hus, men finns det hjärterum så finns det stjärterum, vilket det oxå fanns. Alla fick plats runt det långa matbordet. God mat serverades även där.
Jag har en del bilder som jag ska lägga upp, men tyvärr så tog mamma med sig kameran hem till gallö, så jag får hämta den imorgon kväll. Då kommer en del bilder från gårdagen.
Nu ska jag snart bege mig till Vena på fortbildning. Men inte förrän om två timmar.
Funderar på att ta en promenad innan, det skulle vara skönt att röra lite på sig efter som det kommer bli ganska mycket sitta-still idag.
Ha en bra söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar