20101101

Absolut Pear

O nu var man hemma i Hultsfred igen.

Igår var jag på fortbildning, o där lärde jag mig en hel del, även fast jag kunde en del så var det toppen med lite repetition! Dagen avslutades med att vi for till Målilla o partayade hos Alex o Manda : ) det var skitkul verkligen, o även kul att träffa lite nytt folk!
Vi sov sedan hos Mattias farmor o farfar där vi även har befunnit oss nästan hela dagen idag. Jag klev upp kl 9.30 då jag inte kände för att sova mera. Efter mattias hade vaknat (11.30) så begav vi oss ut o putsade deras fönster på utsidan. Det gick väldigt fort, o skönt var det att få lite luft.  Sen åt vi ragger med fläsk o mattias o jag spelade lite kort. Jag snodde även ihop en liten sockerkaka tills mamma kom o hämtade oss.
Vi åkte vidare till Gallö o kollade på film, FARSAN, vilken var en typisk komedi. Men den var faktiskt rätt bra.

O nu sitter jag här o funderar över morgondagen. Vi har planerat att gå till hagadal o bada, sen ska jag ta itu med lite kemi och kost läsning. Vilket behövs tror jag. På kvällen blir det zumba förstås!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar