20101102

Vatten

Idag stod det simning, zumba och läxläsning på schemat, men det gick inte riktigt som jag tänkt.

När jag vaknade satte jag igång med att byta gardiner, putsa fönster, städa och damsuga. Sen satte jag mig med idrottsboken i handen, men kom inte så långt förrän det var dags att laga mat o sen knalla bort till simhallen. Där spenderade vi tre timmar o när jag kom hem hällde jag i mig lite spagetti o köttfärsås o nu sitter jag här.

Har läst färdigt om kost i idrotten så nu har jag bara energin kvar. Rätt skönt ändå, även fast jag planerat att läsa lite mer på läxan i kemin, men skit samma.
Imorgon ska vi till Teresia o Hans o bära ris, sen ska jag på möte för foto film gruppen. På kvällen sen har jag planerat in ett till läxpass, får se hur det får med det, hoppas jag inte hittar på massa andra påhitt utan att jag faktiskt sätter mig med kemin.
Snart bär det av till zumban ialla fall, men är lite sugen på att åka till willys o köpa frukt först : )
Så det bär nog av dit nu, kramar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar