20101122

Avreagera

Nu är vi hemkomna från gymmet!
Härligt att känna att musklerna arbetar en sån här bra tid i början på veckan.
Det helt otroliga är ju att vi har studiedag imorgon, då jag ska ta en rejäl sovmorgon innan jag sätter mig med läxorna. Frågan är bara för kvällens del om jag ska ta itu med engelskan så har jag bara datan tills imorgon. Det återstår att se.
Fick ett litet sms från lilla mamma med om frågan om hon fick komma hit en sund ikväll, vilket jag gärna vill eftersom det var ett tag sen vi sågs. Hon ska åka upp till Patrik i helgen eftersom han har öppet hus. Det har vi oxå fast nästa vecka :)
Kort dag idag för övrigt, lite mer matte och lite mer engelska lärde vi oss.

Men nu ska jag ta tag i något, vet inte bara vad, är lite sugen på att baka russinkakor oxå.
Så vi får se vad det blir.
Kram på er o ha en bra kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar