20101121

Driving

Hej

Hoppas alla haft en bra helg.
Idag har vi varit ute o övningskört med bilen, det gick faktiskt super bra idag, inga kärringstopp!! O ett par bra parkeringar :) Är helt nöjd med körningen o jag känner mig fullt redo för att ge mig in i städerna o köra mer, har inte gjort det så mkt än. Men det ska det bli ändring på!
Ikväll blir det lite soft med datan, ska försöka diska med o slänga mig in i duschen.
Veckan framöver kommer bli ganska lugn, på tis är det studiedag då jag ska ägna tiden åt läxor och prov. Mattias däremot ska åka till City Gross :)
På Torsdag far han vidare till DreamHack o stannar till söndag, så då kommer jag bli ensam i vår lilla lägenhet, om det är någon som vill hitta på något under de dagarna är det bara att säga till, jag är ganska ledig bara att jag ska räkna matte en del och sen på söndag så ska jag ägna mig åt kyrkan till 100%, då det inehåller gudtjänster, utbildning och lite körsång. Härligt.
Sammanfattningsvis kommer veckan bli upplevelserik och kanske en gnutta ensam, men annars helt normal vecka för min del.
Nu måste jag nog pallra mig upp för att göra nyttigheter.

Har bara en sak till att tillägga. Håller på att knåpa ihop min önskelista och surfade runt lite på nätet och hittade världens coolaste mysdräkt, helt otrolig och det känns som jag bara måste ha den. Men har ett stort problem, kan inte välja färg!! Om det är någon vänlig själ som vill hjälpa mig o utse en fin färg som ni tycker passar mig så är det bara att kommentera! Dessa underbara dräkter hittar ni här.

Ha en bra kväll allesammans!


KraM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar