20101115

Mys

Hemma nu.

Evelina är här o kollar lite film, o jag ska sätta fart med datakunskapen snart....snart, men inte riktigt än. Känner mig väldigt stolt att jag o Sofia klarade den ena uppgiften iaf som handlade om att köpa godis, riktigt kul uppgift bara man kom underfund med den. Så nu ska jag bege mig in i alla dessa Do Loop och For-satser. Det verkar ganska simpelt men vi får se hur det går.

Anyway,  igår var jag inne o surfade lite på HM o där hittade jag en del fina plagg både till träning och vardag : ) känner att jag behöver lite tillökning i garderoben. Det otursamma var att med posten idag kom det ytterligare en katalog fast från Ellos o det var massa rabatter allt från 20-70 % rabatt. Så vi får se om det ramlar hem något därifrån oxå, det blir dyrt för plånboken isf.
Japp, sen har det inte hänt så mycket idag, matte hade vi och engelska.
Men nu ska jag softa lite till och sen mot datan.
Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar