20101114

Högljutt

Hemma nu efter en härlig eftermiddag hemma hos familjen Eliasson. (Josefins familj)

Det var visst inte bara jag som skulle på fika hos dem, dessutom var det grannar, mormor, farmor o alla andra som skulle dit, o det var inte fika heller utan en stor härlig tropisk bricka med alla dess frukter o kyckling, kött o potatissallad. Underbart gott! Så när jag kom in i huset möttes jag av en härlig familjevärme och Josefin själv blev glad över paketen (pärlor och en studsboll). Sen pågick kvällen med ätande, paketöppnande och pratade, även vissa skrik förekom i huset : D Så ibland åkte hörapparaterna av för att låta mina små öron vila.
Josefin lärde mig hur man teckade Linköping, vilket var kul, hade ingen aning om det.
Så på lördag kväll bär det av till huset igen för att sitta barnvakt åt den lilla söta tösen. Mysigt kommer det att bli om inte nått.
Var även hos mormor tidigare idag, hon var pigg o glad som vanligt när vi kommer. Det är härligt!
Förresten är det fars dag idag med o jag vill gratulera alla pappor speciellt Farfar Ingemar, Mattias farfar Tage och Gösta!
Nu ska jag ta mitt sista avkopplande innan v. 46 börjar. Inte för att den kommer bli så jobbig, det är endast det jobbiga dataprovet som jag fruktar. Annars ser jag fram emot veckan.
Ha en bra söndagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar