20101123

Huvudvärk

Äntligen färdig med dataprovet, jag har till och med skickat in det!
Jag fick det inte fullbordat men är ändå nöjd eftersom jag lagt så många timmar på det. O jag som trodde att det inte skulle ta hela dagen. Vilket det ändå gjorde.
Ett par tofflor av detta slaget kom han  hem med.
Men mina är beige-vita ist :)

O friskare har jag inte blivit så imorgon ska jag inte knalla iväg till skolan utan jag ska ligga hemma o bli frisk. Det är det bästa, annars tar det lång tid innan jag frisknar till.

Mattias kom hem med en överraskning till mig som sagt, och det blev ett par gosiga små tofflor, han tyckte att mina förra var för slitna. O det hade han faktiskt rätt i!

Men nu ska jag gå o lägga mig i min sköna säng o sova länge.
Godnatt och ha en bra morgondag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar