20101126

Energi

Ojojoj, nu var det allt ett tag sen jag var här o skrev.
Kan ju dra en kort sammanfattning över veckan. : )
I tisdags var jag ju sjuk så jag stannade hemma onsdag oxå eftersom förkyldningen inte gav sig.
I går åkte Mattias till Dream Hack o jag blev helt plötsligt ganska ensam i vår lilla lägenhet.
Igår efter skolan sträckskrev jag en uppsats om energi från kl 17-19.30 satt jag bänkad framför datan. Sen kom Eve förbi en stund och vi tittade på Robinson o pratade massa skit : )

Sen kom den stora grejen, att sova själv. Det är inte ofta jag sover själv och det var konstigt att göra det. Senast jag sov själv var då jag var i Sunne i somras då mattias inte var med. Fast då var det människor i huset oxå. Det är det ju inte på samma sätt nu, då jag visserligen har grannen på andra sidan väggen, men de har jag ju inte den största kontakten med. Men med en gammal isländsk saga som godnatt-saga blev jag trött och somnade in. Så svårare var det inte.

Idag hade jag sovmorgon o började skolan 11. Då var det matte, fysik o naturkunskap som stod på schemat. Helt ok. Efter skolan gick jag till Preem o hämtade mina kläder från HM : ) beställde dem för ett tag sen o nu har de äntligen kommit! Sen har jag inte gjort så mkt, inte ens ätit mat. Var inte hungrig, o det är tråkigt att äta själv. Kollade däremot på Legend of the Seeker. Bra program det där!

Imorgon åker jag o Eve till Kalmar o handlar julklappar, inte för att jag har planetat vad jag ska köpa, men jag hittar nog något : ) Vet att jag ska ha ett litet bord från IKEA ialla fall. Så det blir nog lite bilder på det som jag lägger in här sen!
Men nu ska jag varva ner ytterligare ett hekto så jag kan somna sen. Får se vad det blir för godnatt-saga idag. Kanske lite film, eller varför inte läsa igenom ett gammalt matteprov! : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar