20101117

Pulserande

Vill börja med o säga att detta är mitt hundrade inlägg, kan ju vara så att någon roar sig av det.

Idag var dagen närstan som vanligt. Hade sovmorgon till 9 då skolan började 10.30. Härligt värre! Dock fick vi en biologiläxa bara pga att vi hade sovmorgon, o den hade jag tänkt att ta mig igenom. Men jag orkar verkligen inte! Det är ungefär 10 sidor och 6 frågor, vilket jag oftast brukar tycka är en barnlek. Men just nu blir jag bara irriterad på att jag måste göra den. Så vi får se om det sker senare.
Vi hade svenska och engelska idag, och jag är fortfarande lite bitter på Karim som inte berättade att vi hade glosor i engelskan tills idag. Men förhöret var inte värre än jag tänkt mig, så det gick ganska bra iaf : )
På idrotten körde vi volleyboll, och det gick sämst för våran del, kanske för att vi var så flummiga, men det får man vara! Däremot är jag väldigt taggad inför volleybollturneringen som ska ske innan vi går på jullov. Då lovar jag att inte vara så flummig och ge gärnet!!
Ikväll är det bonde söker fru igen som jag självklart ska titta på. Efter det kryper jag ner i sägen o tar med mig datorn för att titta på Shooter som är en liten uppgift i engelskan då vi ska se en film med någon handling om brott och jag valde Shooter. Så sen är min kväll gjord.
Innan dess ska vi laga lite mat och idag blir det klassikern falukorv med makaroner, dock är det fullkornsmakaroner och sen har vi broccoli och morötter till! Det kommer göra sig fint i magen.
Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar