20101118

Gott

Halloj halloj

Bara för att jag gillade bilden : )
Nu känner jag mig riktigt duktig. Har gjort naturkunskapen tills imorgon, även läst några sidor i fysikboken. Jag har även kommit halvvägs på data provet som är till tisdag. Och det känns riktigt bra!
Just nu kollar jag på Robinson. Gillar programet!

Idag har inget speciellt hänt i skolan men i morgon får vi reda på två prov, kemi och fysik. Det ser jag fram emot! Då kommer det även ske en diskussion om våra energikällor som vi har i Sverige, på naturkunskapen. Sen är det ju fredag med så jag har sovmorgon och Sofia o Davy ska ha kakor med sig, sicka gottegrisar vi är i klassen : ) Men det kan behövas tas några sockerintag ibland! Men nu ska jag kolla färdigt på Robinson, sen blir det chill hela kvällen o kanske en dusch oxå.
Ha en go kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar