20101201

Solstrålar

Har ni tittat ut genom fönstret idag!?
Visst är det ett otroligt härligt väder!? Jag skulle bara vilja slänga mig ut i snön och göra snögubbar och snöänglar och allt härligt som går att göra! Solen gör mig på gott humör igen, dock vet jag att det är väldigt kallt ute, men det struntar jag i : )

Idag bjöds det på sovmorgon eftersom skolan inte börjar förrän kl 14.00 och slutar kl 19.30 (tror jag). Det är en så kallad öppet-hus-dag idag så alla som jag lust, tid och ork är välkomna att studera skolan utifrån och innan. Det kommer nog blir en härlig dag tror jag. Även så misstänker jag att det är några som kommer skolka, vilket jag inte tycker är kul! Men de ska inte få förstöra min dag!

Igår fick jag reda på en tråkig sak o det var att både farmor o farfar, Elin, Jonathan o Thea inte kommer till sunne o firar Jonas på hans 40-årsdag. Det tycker jag var tråkigt för jag gillar när vi träffas allihopa. Thea hade blivit sjuk så det är därför inte Elin o Jonathan kommer upp. Men jag hoppas vi kommer ha en bra helg där uppe ialla fall. O jag ska ta med mig termobyxor för jag har en aning om att det kommer bli snöbollskrig!

Nu ska jag peta i mig lite frukost o sen ska jag väcka min underbara som fortfarande ligger o sover. Men ha en bra dag allihopa och om ni inte har något för er så kom till öppet hus o kolla!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar